Persberichten

GLS versterkt aanwezigheid in Noord Amerika dankzij aanwinst van Altimax Courier

• GLS verwerft Altimax Courier, een belangrijke speler in vervoer voor Canada, als onderdeel van de strategie om haar aanwezigheid uit te breiden.
  • De stap versterkt de positie van GLS Canada als geïntegreerde pakket- en vrachtvervoerder.

GLS Italië versterkt haar 2C-aanbod door de overname van één van de grootste Italiaanse Parcel Shop-netwerken

• GLS Italië neemt 100% van ProntoPacco over, een van de grootste netwerken van Parcel Shops in Italië, met meer dan 6.000 ophaal- en verzendpunten.
  • Deze stap past in de strategie van GLS om zich te onderscheiden op de B2C-markt door meer flexibiliteit en gebruiksgemak te bieden aan haar klanten.
  • Met de overname versterkt GLS Italië haar positie als partner bij uitstek in de e-commerce sector.

GLS kondigt uitbreiding naar Servië aan

Amsterdam, 19 April 2023 - GLS, een toonaangevende aanbieder van pakketdiensten, kondigt zijn uitbreiding naar Servië aan. De uitbreiding maakt deel uit van het doel van het bedrijf om zijn voetafdruk verder uit te breiden en versterkt zijn positie in Oost-Europa. Servië blijft een grote groei in e-commerce

GLS Belgium opent tweede City Delivery Depot

Drogenbos, 17 januari 2023 – Na Antwerpen, opent GLS Belgium op de De Béjarlaan in Neder-Over-Heembeek zijn tweede City Delivery Depot, wat al het twaalfde depot in België is.